Städat stallet

Hästarna har ju ute dygnet runt nu under sommarn.

Men imorn är det dags att flytta in i stallet för dom, mysigt! :)
Så det har städats, städats o städats idag. Mycket spindelväv fanns det.... usch men nu är det borta iaf.

Till helgen kommer det nåra ridläger deltagare hit 3 stycken för att vara exakt, dom kommer på frdag o är här till söndag.

Få se hur mycket ridvana dom har så jag vet vilken som ska få vem, Caligo blir ju lite het i hoppning.
Jag kollar även runt lite på era braiga lufthäst bloggar efter en ny ponny, men jag är väldigt intresserad av S på sorecas b-ponny Lolli men har försökt mejla henne 2 gånger men hon har inte fått det.
Kan du mejla mig istället S? [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0