Vet fan inte ( förlåt för svordomen )

Fortsätta eller inte?

Inte vet jag. Det är inte lika kul som det var förut, nu händer det inget o då menar jag on my blogg.
Ska inte sluta med lufthästar ÄN men bloggen ja kanske.

Känns som om ingeting händer på bloggen ingen köper häst, inga kommetarer INGET!
Kan väll säga att jag är lite besviken.

JAG har min egna blogg där jag skriver om vad jag gör på vardagarna (nu menar jag inte lufthästbloggen)

JAG valde att starta den här bloggen för att NI ville, ja juste det var NI som fick mig att starta den här bloggen det var NI som ville, men vad får man tillbaks? inget.

Det var jättekul ett tag men nu vet jag inte.
Jag har ine sagt att jag ska sluta men kanske....

förlåt, men är lite arg känner jag.
nu ska jag kolla mejlen antar att den är tom.

Kommentarer
Postat av: Ha

Jag läser, fast jag är jättedålig på att lämna kommentarer:S Du är jättebra, och det är så kula tt läsa om dig och dina hästar! Snälla fortsätt, typ alla andra har slutat ju :]/:[

2011-08-07 @ 19:50:38
Postat av: ponnypenny

fåniga, klart du ska fortsätta, du har ju varit bortrest nu i tre veckor, så då är det ju klart att du inte fått så många kommentarer eller så, men du kan iaf lita på att jag har besökt din blogg varje dag, suckat när jag såg inlägget borta, och ja, nästan räknat ner dagarna, och GuD! vad jag är glad att du är tillbaks;D

2011-08-08 @ 19:16:27
URL: http://www.ponnypenny.bloggsida.se
Postat av: //I

jag räknade också ner dagarna och jag tittar på din blogg minst 3 gånger per dag.

//I

2011-08-19 @ 09:02:42
URL: http://stuterimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0