I´m back

Mycket hänt sen jag blogga sist. Både hemska och bra saker...

Tyvärr är det så här att Madickens föl inte klara sig, fölet hade hamnar fel när Madicken skulle föla, så det lever tyvärr inte... Det var en välditgt jobbig dag i stallet...


Lite roligare nyheter då: Lady, som är på foder hos en tjej ska hyra Lady på långtids foder eftersom dom passa så bra ihop. Tyvärr så passa inte jag och Lady så bra ihop... men man kan inte passa med alla, så äre bara. Fast jag kommer inte sälja Lady än, kanske tar hem henne nån gång och gör ett nytt försök. Vi får väl se...



Men nu ser jag iaf fram emot att sätta igång Madicken.  Tävlingsåret 2012, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0