Svarar nu

Svarar på frågestunden redan nu eftersom jag har så sjukt tråkigt men om det kommer några mer frågor efter detta så svarar jag på dom med ofc ! :)

Postat av: wir

Har du någon favorithäst? ^.^

Svar: Fatta inte riktigt denna fråga x) Menar du IRL? för där har jag två medryttarhästar som är mina "favorit hästar", om du menar i luftvärlden förutom mina egna så tycker jag att J på sorecas Fly like a bird verkar vara en rolig häst att rida.

 

Postat av: Neiwada

Följer du min blogg??
// Neiwada

Svar: Kikar in lite då&då  :)

 

Postat av: Custens lufthästar

Hur ofta kollar du min blogg? :)
Vem är din "idol" inom lufthästvärlden? :)

Svar: Jag läser din blogg minst en gång om dagen :) Min idol inom luthästvärlden vet jag inte riktigt vet det är.. :) många.

 

Postat av: iza
gillar du min blogg

Svar: Ja, den är fin :)


Postat av: j ( kusin ) :)

heej vilken av dina lufthästar satsar du mäst med ? :-D

 

Svar: Hej! :) Jag satsar mest med Madicken, fast just nu väntar vi ju på att hon ska föla, dock är jag lite orolig att allting inte ligger riktigt rätt till med fölet... :(

 

 

Så, det var dom svaret, men glöm inte att ni kan fortsätta ställa frågor här: http://hjerpestall.blogg.se/2011/november/fragestund.html#comment

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0