:'(

Åh nej! :( undebara custens.blogg.se har slutat....


Custens lufthästar
om Sommarbete time!:
Hej!
Jag ville bara meddela att jag har stängt ner min blogg (custens.blogg.se) Jag har bestämt mig för att sluta med lufthästar, men du kan nå mig på mail i några dagar till om du vill, sen tas mailkontot bort. Jag är ledsen över det här men det får bli så :(
Hoppas du fortsätter LÄNGE med lufthästar :)


Tack för din tid :') Kommer sakna dej hemskt mke, det kommer inte bli lika kul att driva en lufthäst blogg nu när du slutat...

 Men ska försöka!

/Hjerpe Stall

Kommentarer
Postat av: PonnyPenny

Jag vet!! visst är det hemskt!!jag köppte precis typ dom sista hästarna som såldes, så att jag får vara glad över att jag iaf har några custens hästar:)och snälla snälla fortsätt!! jag kommer i alla fall alltid fortsätta så du har ju iaf mig som kolega xD

2011-07-15 @ 22:19:03
URL: http://ponnypenny.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0