ang mina hästar

Hej!
Jag har ju 3 ponnys som är mina egna.
Madicken, Mulle o Caligo. Denna o förra veckan har varit  väldiga "vilo-veckor" vilket inte är så bra eftersom dom åker på sommarbete v 27, 28 O 29 i 3 veckor :/


Haha, ojoj magen har redan blivit tjock på dom... (:

Men under veckorna dom går på sommarbete kommer det komma massor av ponnys som söker en ny ägar bla b, c o d ponnys.
Kanske nån stor häst oså.
Men självklart kommer det finnas ponnyer till salu innan dess också :D

Om jag får nån ponny till salu imorn, kommer det ett till par ponnys redan imorn.

Ni ser i inlägget under, skulle va bra om dom som är intresserad också ville hämta dom snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0