Har ett till par hästar som söker hem

Ice Berry söker ju en ägare bläddra ner lite så ser du info om han, men har nåra till.
____________________________________________________________


Bingo
Kön: Valack
Ras: Shetlandsponny
Färg: Skimmel
Född: 1995
Mankhöjd: 105 cm

Bingo är en snäll men lite envis shettis kille. Han vill komma till en lite ryttare som både kör o rider honom.
Han är inte helt trafiksäker, sticker inte iväg om det kom nån bil men börjar takta o blir spänd.
hf

____________________________________________________________

Sasha
Kön: Sto
Ras: Sv. ridponny
Färg: Gråskimmel (väldigt grå)
Född: 2009
Mankhöjd: Blir d-ponny

Super snäll ponny. Snäll i all hantering.
 Lätt att lasta osv.
yui

____________________________________________________________
Jupiter
Kön: Hingst
Ras: Korsning
Färg: Fux
Född: 1999
Mankhöjd: 145 cm (d-ponny)

Jupiter är en ponny som tävlas i dressyr, många plceringar i den grenen. Sm i dressyr nästa?
Han är inte alls "hingst-aktig" utan kan gå i en hage breve ston.
Hans tidigare ägare har även avlat med honom.
ghj


Mejla till [email protected] vid intresse

Kommentarer
Postat av: marina

jag vill köpa sasha

2011-08-07 @ 09:46:34
Postat av: jennifer

Kan jag köpa Bingo han var söt och föresten kan jag använda dina bilder på stallet.se

2011-09-24 @ 21:01:10
Postat av: jennifer

och vill köpa jupiter är dom mina nu

2011-09-24 @ 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0