Hej



Har vart på sjukhuset idag äter pencelin varför vill jag inte berätta.
Så har ringt min kompis o hon kommer och rider Caligo och går en promenad med Mulle.

Asså det är inge allvarligt med mig, lovar. Det är bara det att, asch struntsamma.
Jag sa till henne som ska rida Caligo att hon kunde köra ett markarbete pass. Och så får hon gå en tur i skogen med Mulle :)

Imorn rider jag så vad tycker ni jag ska göra med Caligo imorn ?? Det är ju dagen innan tävling och så fick han köra ett markarbete pass idag. Så vad tycker ni jag ska göra med honom?
KOMMETERA-KOMMETERA-KOMMETERA-KOMMETERA-KOMMETERA-KOMMETERA-KOMMETERA
jag behöver er hjälp.



Caligo på en av hans tävlingar, google.
Längtar tills imorn för då kommer ju "J" med sina två hästar och sover över tills på söndag alltså två nätter!
Så kom ihåg att svara på frågan jag gav :)
/Hjerpe Stall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0