Markarbets pass med Mulle (L)

Red Mulle i ridhuset nyss han krånglade lite i början och var lite stel när jag skull ställa och forma men det släppte efter ett tag.
Vi red över bommar det gick bra iaf tycker jag :D

Caligo fick vila idag eftersom han tävlat hela helgen, han får nog vila imorn med.
Nu har jag en paus från att tävla ett tag så det blir inte så många tävlingar under sommarn nån blir det väl antar jag :)
Efter att tag höjde jag upp bommarna så att det blev upphöjda bommar.... det gick okej.
ghjg 
På fredag ska jag nog köra med lite bommar med  Caligo.

Mina planer med Madickens första dagar på Hjerpe Stall:

*Idag kommer hon, då får hon vänja sig vid stallet får stå i egen hage

* Torsdag, släpps ihop med Mulle o Caligo och promenad på eftermiddan

*Fredag rider ut en lätt sväng (och följer med till pappa)

*Lördag rider i skogen
Hlängtar tills kl 7 :) måste se till att vara hemma från ridskolan innan 7

/Hjerpe Stall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0