Skrittat Mulle och stor mockat!

Japp, skritta Mulle lite förut red mest på långa tyglar.
Red i ca 20 min. Han var jätte fin och duktig och lunka på bra. Svampa av honom också lite efteråt. Fast han var inte svett men han behövdes verkligen svampa av sig så lortig han va! haha.



Stor mocka även idag tog ut allt, spån o la in nytt så nu har dom jätte fräsht. För fräsht? xD
Imorn vet jag inte vad det blir för pass riktigt... Men ska till skolan iaf imorn.

Tog nyss in Mulle & Caligo i deras boxar så fick dom käka kvällsmaten och nu hoppas jag att dom vilar *blink*

Kommentarer
Postat av: Hej !!!

Jag är 11 år och har 2 lufthästar som ska föla den 21 juni :D PS. Jag ÄLSKAR din blogg :)

2011-05-13 @ 20:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0