Under sommaren!

Ska du resa bort under sommaren och kan inte ta med din lufthäst? Då kan du lämna en här hos mig!
Mat, vatten, box och hage ingår rida gör jag också om den är inriden :) Det är helt gratis att lämna sin häst till mig, några dagar, några veckor eller hela sommaren det spelar ingen roll!
Jag lovar att jag tar väl hand om den. Hästkompisar finns det självklart!
Är du intresserad??

Mejla då: [email protected]

Stall i Värmland


Sommaren vid Hjerpe Stall är fantastisk!

/ Hjerpe Stall

Kommentarer
Postat av: R

Hej!

Såg att du hade kommenterat våran blogg. Tack så mycket! Jag, R. Ska till Sicilien i ca tio dagar. Så jag undrar i fall du skulle kunna ta imot ca 2-3 hästar. resten lämnar jag hos S. Men jag vill att t.ex en av mina unghästar ska ha extra mycket lugn och ro. Vet ej exakta datum nu. Men ja, du vet. Kanske i två veckor ungefär?



MVH

/R

2011-05-11 @ 19:27:12
URL: http://soreca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0