Bloggen fortsätter

Gör ett inlägg redan ikväll då eftersom det kom 4 kommentarer typ på en gång :) hihi va goa ni ä :D
Jag är typ helt frisk nu, men tar inte risken och rider nån häst för då kanske jag överanstränger mig.. :/ Men ska nog ta en skritt tur på nån av hästarna imorgon iaf, Caligo tror jag eller Lolli fast nä alla hästar ska nog skrittas imon, dom behöver motiton nu :) går upp tidigt imorn eftersom jag ska till en kompis sen och ridskolan (irl) på kvällen.

Tävlingen får bli inställd som jag skulle vart på på lördag, ingen av hästarna har ju blivit ridna på hela veckan... Så kan ju inte precis börja tävla på en gång.
_______________________________________________________________________________________
Åhh tusan också 3-1 till AIK... kom igeeeen då färjestad. hehe varje gång AIK gör ett mål så säger pappa "fn"  så jag håller koll på resultatet vet ni. Så det blir antagligen förlust för fbk idag men hoppas dom vinner på lör för då ska jag dit !! :D

Men ni som läser min blogg ni ska veta att ni betyder grymt mycket för mig ♥

btw, nån som vill tinga Madickens föl som kommer snart ev? (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill jättegjärna paxa madickens föl! ;D

2011-11-06 @ 15:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0