jag orkar inte mer.

Jag klarar det inte, har inte tiden. Jag hinner inte med att äga 4 hästar. Vad  ska jag göra?
2 eller 1 måste bort, jag  är ledsen men så är det.
Alla mina hästar är helt underbara, jag vill inte sälja någon! Men jag måste för deras bästa.

Caligo är det första namnet som dyker upp i mitt huvudet. En av mina första lufthästar...
Kanske är våran resa slut.

Andra namnet som dyker upp är Lady, men nej hon ska vara kvar. Våran resa har precis börjat.



Jag anade från första början att det skulle bli så här.


Lolli har jag ingen anning om hur det blir då jag inte har hört av S på soreca på jätte länge. Om du ser det här S, mejla har lite frågor ang Lolli....


Madicken ska abslout stanna.

Vem vill paxa hennes föl EV?  mejla



:´(

Kommentarer
Postat av: Wir

Usch! :(

2011-11-09 @ 19:10:12
Postat av: Custens lufthästar

Förstår att du känner dig pressad!

2011-11-10 @ 14:54:42
URL: http://stallcustens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0