Mina mål med hästarna

Tänkte skriva upp mina mål med hästarna.


Madicken: Målen med henne är höga. Hon är en ponny som verkligen kan hoppa. Vunnit flera tävlingar bla en på holmens på LA. Vi satsar på SM nästa år.
Hon är en ponny med höga ambitioner. Hoppar allt, rena drömponnyn :)


Caligo: Inte så jätte höga mål med honom har jag inte. Ha kul helt enkelt. Såklart satsar jag med honom också men inte så höga som med Madicken. Jag har tänkt att börja tävla lite mer i dressyr med honom nu också, nån som har nån dressyrtävling på G? :)

Lolli:
Vi hade tänkt försöka komma upp i FEI dressyr om ett tag. Fast det beror på hur mycket jag hinner eftersom jag bara lånar henne från S på soreca.
På hopptävlingarna ska vi iaf tävla i LA, alltså 90 cm :)

Lady: Hmm, svårt det här. Mest ha kul tror jag, inte tävla jätte ofta utan lite då & då. Men jag funderar fortfarande på faktist om jag ska satsa på dressyr eller hoppning med henne. Dressyr tror jag :)



ps, alla mina hästar måste vila  under tiden jag är sjuk, för jag får ju inte springa o så för då blir det ju ännu värre, så dom går o har det gött i hagen nu :)

ridhjälp tas gärna emot, mejla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0