Så här är blir det nu :)

Mulle är såld till sin fodervärd. Visst kommer jag sakna honom... :/

Lady har ju varit skadad ett bra tag nu, men  hon håller ju på att sättas igång nu men eftersom jag inte har den tiden att sätta igång henne ska hon iväg till en tjej som kommer rida henne varje dag och få henne till den ponnyn hon var innan. Man kan säga så här: Lady har inte vart sitt vanliga jag i ridningen.


Lolli, Madicken och Caligo stannar.


Imorn åker Lady bort ett tag så ska jag rida Caligo och Lolli i skogen.


Ha det bra :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att det löste sig! :D

2011-11-11 @ 18:22:25
Postat av: iza

håller med den där uppe det var tur

om du undrar vem jag är? så är jag I på stuterimoon

2011-11-11 @ 19:52:40
URL: http://photohorze..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0