Funderar

Jag har inte haft någon blogglust alls. Ibland känner jag att jag bara vill lägga ner bloggen. Sluta blogga.

Jag vet inte om ni märkt det men jag har inte mått så bra på sista tiden, blivit sviken av en massa kompisar så jag mår inte så bra. Gråter minst 1 gång om dagen. Mitt liv är jobbigt just nu, det är inget jag kan dölja.

Men mina kompisar märker väl knappast det.

Jag ska försöka uppdatera bloggen, för ni är typ det enda jag har just nu. Älskar er ♥


Nu ska ni får resultaten från tävlingarna mina hästar har vart med på under helgen:

Fredag: Första tävlingen med Lollipop, hon kändes jätte fin vi kom 5:a, n'st sist men är jätte glad ändå, nån gång kommer vi sopabanan. Vi tävlade hos www.stallcustens.blogg.se
5a

Lördag: Hopptävling med Caligo, det var på hemmaplan :D Första klassen kändes han riktigt bra, andra klassen njae men det gick bra iaf! :) första klassen var en clearround så där var vi felfria, andra klassen kom vi 6:a i.


uppdateringen kommer nog vara lång under bpgra dagar.

hoppas ni förstår.

kramar hjerpe stall
& ja, det kommer hästar till salu nån gång under veckan promise


Kommentarer
Postat av: Stall London <333

Längtar tills hästarna kommer <3



Kram stall London <3

2011-10-18 @ 16:59:30
URL: http://www.stallondon.n.nu
Postat av: Custens lufthästar

Lägg inte ner bloggen, snälla!

2011-10-19 @ 14:53:55
URL: http://stallcustens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0