Ridit Lolli

Red Lolli förut, omg vilken underbar ponny !  Hon va helt underbar, lyssnade jätte !:)
Red ganska lugnt, framdelsvändning provade jag och det funka jätte bra, prova även skänkelvikning i skritt, funka bra det med :)
Ingen galopp idag med det blir imorn! :)


Caligo ska ridas ikväll tror jag, blir nog hur bra som helst. Har inte bestämt riktigt äv vad vi ska göra, det beror på när jag och min kusin ska ha hoppträningen, idag eller imorn det vet jag inte...
hoppas vi hinner denna helg, det är såå sjukt kul på hoppträningen med henne, det är det alltid ! Vi ställer fram en hel del hinder i padocken och så tränar vi på banor, studs osv. Caligo har ju varit lite jaa vad ska man säga lite olikt sig nu i hoppningen på sistone med vi får hoppas att det funkar idag.


Fråga:
Tycker ni att det är dags för en ny header ?

Kommentarer
Postat av: stalltinkerbell

Ja jag tycker det är dags med en ny header men den ska vara lik den du har nu!

2011-10-01 @ 13:04:46
URL: http://stalltinkerbell.n.nu
Postat av: Custens lufthästar

Skulle vara kul med en ny header :) Lite nytt och fräsch ;) Jag kan göra en åt dig om du vill ;) Är inte proffs men kan en del :)



Mvh Custens

2011-10-02 @ 15:27:18
URL: http://stallcustens.blogg.se/
Postat av: s

Hej! vad bra att du gillar Lolli.som jag ser det, så gillar hon dig också riktigt mycket!

hahah det går nästan alltid bra i dressyren efter som att hon har tävlat SM ;) men det beror ju på ryttaren också, och det ser suuuuper bra ut när du rider! (Y)



kommer du till bloggträffen? skulle vara kul!

och en ny header skulle inte vara helt dummt nej.



kram S från Soreca

2011-10-04 @ 07:17:59
URL: http://soreca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0