Tiden räcker inte till...

...för att äga 4 hästar. Det gör riktigt ont i mig att skriva det här men nån måste bort. Men inte Madicken eller Lolli. Men Lolli är ju inte min men hoppas på att få låna henne ett tag till.

Jag älskar alla mina hästar, hoppas mi märkt det. Så därför måste en säljas alt foder. För jag hinner inte med alla. Egentligen vill jag inte sälja nån men jag måste åh fn va det gör ont i mig nu...

Så kanske foder blir bäst?


Så dom som troligtsvis går att hyra är:
Kom ihåg, bara kanske !

Namn: Lady

Född: 1996
Kön: Sto
Färg: Brun
Ras: New Forest
Mankhöjd: 138

Lady har tävlat upp till LA i dressyr, men har kapacitet för ännu mer. I hoppningen har hon hoppat som högst 85 cm. En jättesnäll ponny som blir en vän för livet!
Hon är under igångsättning efter em skada just nu.
dfhdgdsgsdg


Namn: Caligo
Kön: Valack
Färg: Brun
Ras: Korsning
Mkh: 167 cm
Caligo är en riktig allround häst tävlat i både dressyr och hopp & fälttävlan.
Snäll i all hantering, underbaraste busen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0