ÅHH! :'(

VIKTIGASTE (TYP) DAGEN I MITT LIV ÄR FÖRSTÖRD!!!! sträckte mig idag hann bara springa 60 m men mitt rekord blev 9.3 sek.. inte så jätte bra dock.
fick åka hem.
______________________________________________________________________________________________

Hej förestän!
Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra med hästarna, kanske nån promenad ikväll. Svårt att säga nu.

Mulle åkte igår. Hann får det jätte bra hos den tjejen, han kommer ju komma hem igen. Han åker inte för alltid.

Och vet ni ?! Den där brummande saken låter fortfarande, den är hos grannen...! stör mig.. Nu låter den ännu högre !!


Vi hörs sen, hoppas verkligen att min klass vinner.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0