Det är jobbigt att få gråta sig till sömns varje kväll....

Jag har mått sjukt dåligt dom dagarna jag inte uppdaterat, det beror på inägget jag skrev i onsdags. Alltså inlägget här under.

Jag gråter än, direkt när jag kommer in genom dörren från skolan kommer tårana direkt.
en underbar vän är väldigt saknad...
vi ses i himmlen.
_________________________________________________________________________________________

Denna ponny finns fortfarande kvar, snälla ingen som vill ha honom? jag kan inte ha kvar honom här hemma.
Om ingen mejlar om honom dom närmsta dagarna händer det jag inte vill ska hända... [email protected]

Namn: Murray

Född: 1997
Kön: Sto
Färg: Mörkbrun
Ras: korsning
Mankhöjd: 129 cm (b-ponny)

Murray en duktig liten ponny, älskar att vara ute o hade det bra på ridturer i skogen.Inte tävlingsponny då han inte gillar att tävla men han vill ut och tävla ibland men nte så ofta. Murray ÄLSKAR uppmärksamhet!

dhfdhdhdfghdf


ses/hörs


Kommentarer
Postat av: //M

Hej.Jag skule vilja köpa han.Jag mejlar.

2011-09-17 @ 13:25:36
Postat av: J

Hej, finns hon kvar? <3

Kram J

2011-09-23 @ 17:33:08
URL: http://soreca.blogg.se/
Postat av: Hjerpe Stall

nej tyvärr, men kommer nya hästar på lördag <3

2011-09-23 @ 20:52:54
URL: http://hjerpestall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0