Funderar

Jag har funderat lite nu, jag tänkte ta en ponny på foder nu under tiden Lady är på kliniken. Hon kommer vara där cirka 2 veckor, men jag kan ju inte sätta igång henne direkt.
Någon som vill låna ut en b eller c-ponny till mig ett tag?

Madicken är ju betäckt, hennes mage har växt jätte fort så nu är det dags att sluta rida henne och ta lite promenader istället.
Så då har jag ju bara Caligo som går att rida, han har dessutom en medryttare på vardagarna. Hon gillar Caligo så mycket så vill inte ta bort henne som medryttare

Det skulle vara jätte kul att ha en ponny på foder, faktist :)

Så om ni har nån eller vet nån kan ni mejla mig :)

Nu ska jag göra läxan som jag egentligen skulle gjort igår... hehehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0