Himmel o jord

Fick nyss reda på att ponnyn jag skulle köpt redan var såld.... åhhh :( min drömponny var det. Varför kunde jag inte bestämt mig igår? Varför måste jag alltid tänka 1 dag???
Jaja, då letar man ponny igen då, c-ponny. MEJLA om du har nån, kommentera inte blir bättre om du mejlar...

Jaja, Mulle då?
Han ska på foder nu, har bestämt det har redan en jätte gullig tjej som ska ha honom, han åker till helgen. Kommer sakna min prins, min första typ "riktiga" lufthäst fast Calle var ju allra först men asså svårt att förklara! :)

Anledningen till att jag söker en till c-ponny är för att jag vill ta vara på c-ponny tiden, love att rida c-ponnys!
Mulle tar jag hem när jag är för lång för mina 2 c-ponnyer.

Haha, ja nu udrar ni nog? Jag har ju en storhäst också! anyway Caligo säljs never :)

Alla kan väl min mejladres nu då? [email protected] !
Caligo "Calle":


Madicken:
H

Mulle:



Det finns ett lufthäst stall jag saknar sjuuuukt mycket. Alla vet nog vem jag menar.
Custens.
Saknar dig gmn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0