Mitt fel allt ihop

jag har updaterat sämst ! fy vad dåligt samvete jag har,, förlot !

Ni kanske tycker det verkar som om jag är på väg att sluta, men jag lovar er, kommer never sluta..

mina lufthästar betyder så sjukt mycket för mig, asså det är dom som gör min dag, det känns som helt riktiga hästar.

och ni då, ni är bäst! :)

___________________________________________________________________________________

Lady, red jag dressyr med på en "gräsplan" hon var jätte duktig!
Körde ett litet lugnare pass eftersom hon vilat bäde söndag måndag o tisdag.

Men när jag kom in i stallet var hon jätte svullen o varm på höger framben. Jag ringde vätrineren dirket.
Jag skulle vänta tills imorn o se om det var bättre annars skulle jag ringa till henne.
Hoppas, på det bästa nu ! vi får hålla tummarna.
dfhdgdsgsdg
/hjerpe stall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0