Mulle igår

skrev ju inte om vad jag gjorde med Mulle igår så gör det nu.
Vi hade sjukt mysigt, red barbacka fört på en äng, han var helt fantastiskt ! :) drömponnyn min... som snart åker...
Sen red jag in en sväng i en liten skog o hoppa några stockar, han hoppar allt utam tvekan hans fodervärd kommer lära sig allt nu när hon får låna honom.
Sen så galoppera vi på högsta nivå på en rakströcka, haha det var en gubbe som råka se mig han stirra som tusan !! tur att det var en gubbe, o ingen annan... hehe.

Så jag hade helt enkelt sjukt mysigt med honom. Imorn åker han, fast hinner rida honom en sista gång innan han åker. Madicken kommer också hem, betäckt :)

Idag anlände även en ny liten ponny till hjerpe stall nämligen Lady. Hon står inne i son box nu o mumsar på mat. Sjukt söt är hon :D

Namn: Lady

Född: 1996

Kön: Sto

Färg: Brun

Ras: New Forest

Mankhöjd: 138

Lady har tävlat upp till LA i dressyr, men har kapacitet för ännu mer. I hoppningen har hon hoppat som högst 85 cm. En jättesnäll ponny som blir en vän för livet!
dfhdgdsgsdg

Jag ska nog mest tävla i dressyr med henne. men vi startar säkert nån hoppning tillsammans! :)

Nu ska jag fixa lite ponnys som är till salu, checka bloggen snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0