Ny ponny ! :)

Imron kommer en nya ponny in till hjerpe stall. En ponny nog många känner till, nämligen Lollipop som även kallas Lolli.
Jag ska ha henne på foder under tiden Lady vilar pga skadan, Madicken har ju ett föl i magen också.

Det ska bli sjukt kul att träffa henne, har hört många gånger om vilken fantastisk ponny hon är, då det blir perfekt att låna henne. Gullig ponny :D

info:'
Lollipop (Lolli).

Ålder: 12 år.
Ras: korsning.
Kön: sto.
Färg: fux.
Kat.: B-ponny.
Inriktning: Dressyr.

Övrig info:
Infon tagen från soreca !
riktigt bra läromästare som ger allt om hennes ryttare ger det tillbaka.
passar lika bra på ridskola så som att tävla eliten med!
riktar mest in mig på dressyr med henne, men går lika bra i hoppning och vänder på en femma.
FEI dressyr. MSV B hoppning.
gdfgdfg

______________________________________________________________
Dom ringde även från kliniken idag, Lady är på bärtingsvägen! Hon kommer redan om 1 vecka, så det blir bra. Hon ska dock vila ca 2 månader här hemma. Men allt för min lilla pärla! :)

I december kring julveckan beräknas även Madickens föl komma, väldigt konstig årstid att föla men ja, det ska bli kul att få ett föl. Fast vet inte än om jag ska behålla det eller inte...

Ska fixa lite i Lollis box sen också :)

Kommentarer
Postat av: Custens lufthästar

Hej!

Vad kul att Madicken ska få en liten krabat. Saknar att hålla på med lufthästar ;) Hur går det för dig då med allt? Svara gärna i ett inlägg så jag får se svaret :)

2011-09-26 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0