Sjuk

Är sjuk, förkyld, fryser ont i hövve..... kan det bli värre???
Har iaf precis släppt ut hästarna i hagen, men asså seriöst det har regnat flera dagar i streck !!
Hösten är nog en av dom tråkigaste årstiderna, håller ni inte med?

Tur att mina heztar har ett litet vindskydd iallafall :) men tar in dom om 2 timmar tror jag.
Hatar att se när dom står ute i regnet och jag sitter här inne i värmen, hehe jag tycker inte det känns helt rätt...

Prins åkte ju till S på www.soreca.blogg.se  igår! Det känns bra att det är hon som äger honom nu :) Det kommer gå toppen bra för dom.
Kommer sakna honom, men det funka helt enkelt inte mellan oss... vilket är synd för han är en toppen ponny!
Men visst vi hade ortoligt bra stunder tillsammans. Han kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Vet ni en sak? jag bloggar typ alltid till musik :) helst till lugn musik annars blir inlägget så knöligt typ haha.
Lysnar på en jättefin låt just nu, visst inte världens bästa men den är jätte bra att blogga till!
Gick inte att få in youtube grejen nu, men iaf var det Melissa Horn -Som jag hade dig förut.

Prova att blogga till en låt, :D

På fredag kommer det en hel del hästar som söker ett nytt hem :)

har sett att vissa har skrivit fel när det gäller mankhöjd på ponnysar, så skriver upp höjderna här alltså a, b, c o d ponnys-

A-ponny är upp till 107 cm
B-ponnyer 107,1 - 130 cm
C-ponny 130,1 - 140 cm
D-ponny 140,1 - 148 cm

Har sett att vissa skrivit fel på mankhöjderna, dom jag skrivit upp är dom som stämmer.

/hjerpe stall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0