Snart kommer hon !

Snart anländer ponnyn ni kommer få läsa en hel del om ! Lolli, ska bli så grymt kul att träffa henne :)
Släpper ut henne i en hage brevid mina hästar när hon kommer så får hon springa av sig så tar jag in henne när jag tar in mina andra.
Hon får gå i hagen brevid några dagar sen ska jag försöka släppa ihop dom. Det blir mycket roligare för alla hästar att ha nåra att busa med.
Imorn går jag en promenad med Lolli och på tordag så blir det nog lite dressyr på ängen. Ska bli grymt kul.

Men ska gå till stallet nu, ska bara träna på engelskan lite. SNART ANLÄNDER EN ÖVERFIN B-PONNY! :D 

gdfgdfg


Har velat ha henne länge, tänk nu kommer hon vara här i ca 7 veckor ! :)


Kommentarer
Postat av: Custens lufthästar

Hej!

jag har börjat med lufthästar igen! Kolla bloggen stallcustens.blogg.se om du är intresserad :)

2011-09-27 @ 15:56:30
URL: http://stallcustens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0