Vila

Förlåt för att jag inte uppdaterat förräns nu, men dagen har vart fullpackad om man kan säga så ? :)

Mina hästar fick vila idag eftersom det har spöregnat hela dagen, bara jag som hatar hösten ? visst den är lite mysig ibland men varför måste det regn hela tiden ? :o
huhu, jag bloggar på 2 bloggar samtidigt, när jag skrivit en mening på den här hoppar jag övet till min andra, lite scary ?? :s

Imron ska jag nog ta en härlig skogstur med hästarna, Madicken behöver verkligen det. Caligo o Lady med.


Glöm inte att anmäla er till dressyrtävlingen, platser finns kvar !
jdflsdifjvsd

just me

Kommentarer
Postat av: stuterimoon (I)

håller med hatar regn!!! går knappt att rida!!!!

2011-09-19 @ 13:59:41
URL: http://stuterimoon.blogg.se/
Postat av: //R

instämmer!

jag måsta rida ut igår på Zero precis igår och guu vad det var jobbit ich dessutom så red jag i två ocg en halv timma!

2011-09-19 @ 15:56:03
URL: http://jlrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0