:)

Hej, jag har somsagt inte hunnit blogga då det vart väldigt mycket nu. Men ska föröka blogga dagligen från och med NU! :D Det har var såååå kallt nu ett par dagar så hästarna har inte ridits så hårt. Idaag var det ju liksom
-17 här. Hur kallt har ni hos er ungefär?

Så fort jag har tid ska headern + designen fixas. Ska försöka så att designen inte bli så bredd. Headern ska blir ganska enkel.

Postat av: :D
heej ,:) bra blogg ,
Kan du skriva lite fakta om dina hästar ? :D kram <3

Sv Hej, tack så mycket! Info om mina hästar finns på kategorin Mina hästar/ponnys dock är ju inte alla kvar där utan bara Caligo Lolli och Madicken. Men helt ärligt så verkar det som om hon som har Minta har slutat tråkigt nog. Resten av hästarna jag inte nämnt nu är inte kvar :) kram.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hejj din blogg är jätte fin:) Jag tänker börja följa den nu!

// E på stuterimoon.

2012-02-05 @ 08:50:21
URL: http://ebbabebba.blogg.se/
Postat av: stuterimoon (I)

vi har -29är kallt men rider inne nu

2012-02-05 @ 11:18:23
URL: http://stuterimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0