GÄSTBLOGGNING AV MIN KUSIN

Hej hej jag heter J och jag är hjerpe stalls  kusin , vi är mycket tsm och vi har samma intressen :)
Jag har själv två lufthästar så jag tänkte berätta lite om dom :)


Namn : Dain the last .
ålder : 5 år
Färg : svart
Ras: frieser , halvblod (korsning)
höjd- 1.80
Diana som hon kallas är en busig pigg och jätte go häst , eftersom hon är så ung så är hon ganska försiktig av sig men väldigt nyfiken .
Jag har börjat tävla med henne lite grann ihop hoppning , och det går verkligen framåt .
Så hon är en pigg väldigt possitiv häst , lite svårriden men väldit snäll :)

sen har jag en till jätte gosig häst :

Namn : Petulia
Ålder: 12 år
Färg - skimmel
ras - connemara , arab (korsning)
höjd. 1.52


Petulia är en jätte snäll häst som jag inte har haft så jätte länge , hon älskar  skogen och hoppning och dressyr tycker hon ä jätte kul , men när det inte händer så mkt i dressyren så tröttnar hon .
Jag har tävlat med henne 3 ggr i dressyr och 1 ihoppning & det hr gått jätte bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0