Ponny till salu

Nu säljs denna fina ponny, Magic. Mejla [email protected] vid intresse, skirv om vad du har att ge Magic. Kan dock inte hämtas föräns torsdag då jag kommer hem, kan inte heller kolla mejlen förän då.  OBS GOOGLE BILDER!

Magic
Ras: Svensk ridponny
Mankhöjd: 140 (maxad c-ponny)
Född: 2004
e. okänd
u. Kate

En ponny med positiv inställning till att jobba.
Behöver få komma ut och tävla med en tuff tjej/kille då hon blir väldigt pigg och stark på tävling. Ingen nybörjarppnny hon behöver en stadig ryttare med mjuk hand.  KOmmer alltid i hagen och kan gå med alla. Kan vara själv både i stall och hage. Står lugnt i transporten.
Endast tävlad i hoppning.



Kommentarer
Postat av: wir

O herrrgud va söt!! ;0 :3

2012-02-27 @ 12:36:40
Postat av: ida

hej jo jag vill köpa henne, men ha kvar bilden och faktan om henne

2012-03-03 @ 06:49:03
URL: http://www.liljestallet.n.nu
Postat av: ida

jag kan ge henne ett tryggt ställe, hon kommer att trivas ja det du säger vad jag måste ha så kommer jag ficksa de mvh ida:)

2012-03-03 @ 07:27:18
URL: http://www.liljestallet.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0