Skidsemster!

Hej alla, har pluggat för fullt idag, därför sen uppdatering :) Jag red iaf Madicken och Lolli förut, båda var jätte duktiga. Väldigt pigga, men annars lyssnade dom super bra.
____________________________________________________________________________________

Och så är det så här att jag ska på skidsemster under sportlovet, alltså jag åker på söndag och stannar där i fem dagar. Jag hade tänkt göra tidinställda inlägg till er, men för att det ska funka så måste jag ha massor av tips om vad ni vill läsa om när jag är borta! Så tveka inte en sekund, kommentera med ditt förslag :)


Kommentarer
Postat av: wir

Allt du gör med hästarna, tips, tricks, smått och gott, det du känner för ;) :D väldigt gärna småtips om allt möjligt! :3

2012-02-23 @ 10:08:02
Postat av: Anonym

Heeej du kan skriva vad du gått igenom med dins hästar (jobbiga saker) (bra saker) o allt och lite till :D

2012-02-25 @ 08:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0