En grej jag funderat på

Jag har funderat på ibland att bara ha 1 lufthäst och nån som sällskaps som bara ska ridas lite lätt ibland. Helt ärligt så orkar jag inte ha tre hästar som ska ridas varje dag och ska hålla sin form, jag har spårat ut lite nu under den sista tiden.
Men det finns ju ett problem... Jag älskar alla mina tre lufthästar! Caligo är en av mina första lufthästar som betyder otroligt mycket för mig och Madicken är verkligen en toppenponny som kan komma hur långt som helst och har en jätte stor plats i mitt hjärta. Lolli är ju inte min, men eftersom S på soreca slutat vet jag inte vad jag ska göra med henne, men hon betyder också jätte mycket för mig!


Behöver verkligen fundera nu, om jag ska ha kvar alla 3, eller inte.

Hgdfgdfg


behöver veta vad ni tycker nu..

Kommentarer
Postat av: Neiwada

Jag skulle gjort det som känns rätt. Kanske R eller J på Soreca vill ha Lolli?



/ Neiwada

2012-01-14 @ 19:39:10
URL: http://neiwada.blogg.se/
Postat av: Rosgården

Eftersom Lolli inte är din så kanske du borde lämna tillbaks henne om du vill satsa på Caligo och Madicken?Alltså bara som förslag.Jag har för mig att R har en räddningsorginisation och hon kanske kan adoptera bort Lolli..men Det är ju faktiskt S häst.Även om S har slutat är det ju ändå hennes häst på något vis.

2012-01-14 @ 20:38:09
URL: http://rosgard.blogg.se/
Postat av: ponnypenny

Hmm... Jag har ju 13 st hästar och jag fattar känslan, men jag tycker igentligen inte att du ska sälja någon av dom :)

//E

2012-01-22 @ 19:25:19
URL: http://ponnypenny.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0