Dunder/Dressyr

Idag har jag provridit Dunder. Jag skulle egentligen ridit dressyr i paddocken, men det var jätte blött, så jag blev också jätte blöt. Jag red i skogen/grusvägen i stället. Han var väldigt pigg, och lite stark ibland så man fick verkligen visa vem som bestämde haha :) Jag ska provrida honom snart igen. Jag har verkligen fastnat för denna ponny.
Om jag köpere honom så ska jag skriva ett inlägg med massa info om honom, han har bla tävlat internationellt :)

Madicken skulle jag somsagt rida ett hårt dressyrpass, men det fick bli ett lätt pass. Pga att jag var tvungen att rida i ridhuset (garaget :p) Där var det lite liten plats idag så jag red ett kort pass, mest för att hon skulle få röra på sig ;)

Dunder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0