Imorgon anländer DunBeliveAble

Imorgon kommer min nya ponny Dunder! Är ju ledig imorgon, men kommer hoppa Madicken först på morgonen, sen ska jag till stallet IRL. Så runt kl 6 nån gång på kvällen så kommer Dunder. Anledningen till att han inte kommer på morgonen är för att jag inte vill lämna honom ensam på ett nytt ställe en hel dag, man vet ju inte vad han hittar på haha ;)

Han kommer få gå i en egen hage imorgon, men så småningom, när han och Madicken lär känna varandra så ska dom gå i samma hage (valack) Jag kommer nog gå en liten promenad när han kommer då han åkt väldigt långt, ca 4 timmar.
 MIN NYA STJÄRNA!

 ps. fixar något tidsinställt imorgon under dagen, ang Madicken.

Kommentarer
Postat av: SSI

Åh gud vad gullig han är :)

2012-06-06 @ 12:10:13
URL: http://stallssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0