Madickens utrustning

Tänkte visa er Madickens utrustning! Tror att andra lufthästbloggar har gjor detta också, men kommer inte på vilken jag såg detta hos men men hoppas ok att jag gör det också :)

Sadel:
Hoppning/skogsridning


Dressyr:

Benskydd: (används i hoppning, dressyr och skogsridning)


Träns:
Används i dressyr och skogsridning. Ibland hoppning


Schabrak:

Tävling
(har mer tävlingsscgabrak men detta används mest)


Dressyr:
Just nu har vi bara ett då jag precis köpt dressyrsadel


Hoppning/skogen¨



Kommer mer nån annan dag :)

Kommentarer
Postat av: Neiwada

Det är hopp SM på min blogg! Anmäl dig gärna! =)



Kram Neiwada

2012-06-21 @ 10:41:54
URL: http://stallneiwada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0