Resultat från igår

En 2:a plats wihoo!

Vi kom 2:a i 110 cm klassen! Jag är jätte nöjd. Felfria. Men vi kom lite konstigt in på kombinationen  (mitt fel jag svängde lite för tidigt) men Madicken klarade det ändå, helt fantasiskt vilken underbar ponnt jag har! :) Jag vann en gästbloggning så den ska jag ta och skriva så fort jag hinner =)

Idag ska hon ridas i skogen/paddcoken lite lätt. Jag ska även provrida en svart d-ponny hmmm spännande ;) Men allt det där blir efter jag vart i stallet IRL.
Kul att det är några som tipsat mig om hästar på inlägget under också, jag funderar :)

Kommentarer
Postat av: SSI

Grattis till andraplatsen :D

2012-05-27 @ 13:07:12
URL: http://stallssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0