Svar på kommentar

Rosgården om Börja igen?:
Yaay!Har längtat efter att se dig blogga igen!:D<3
P.s vart har Lolli tagit vägen?:)
 Sv: Antar att det är några som undrar var min underbara Lolli är så svara i ett inlägg :) Jo så här är det att jag är för lång för henne och jag kan ju inte lämna tillbaks henne till S som förut bloggade
 på soreca för hon har ju slutat och jag har ingen kontakt alls med henne... Så därför är Lolli hos en annan fodervärd.
Det är lite synd för det har inte gått så bra för mig och Lolli på tävlingbanan och vi har inte kommit ut så mycket på tävlingar :/ Men jag hoppas att det går bättre för Lolli och hennes andra luft fodervärd!!
gdfgdfg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0