Tipsa mig om d-ponnys som har stor kapacitet!

Madicken ska ju snart säljas :( Kommer seriöst sakna henne jätte mycket, hon har verkligen tagit mig upp i klasserna och vi har utvecklats tillsammans jätte mycket! Men jag börjar ju somsagt bli för lång och hon ska säljas efter sm, i mitten av sommaren.
Visste ni förrästen att jag har haft Madicken i 1 år snart? DET ÄR SANT! :D Hon kom hem till mig den 8 juni 2011!

Så jag tänkte redan nu börja kika på lite d-ponnys. Men det finns en del krav! Det ska vara en maxad d-ponny, mellan 145-148 cm. Den ska ha stor kapacitet i hoppning den behöver inte ha tävlat höga klasser, men ha kapacitet. Det går även bra om den tävlat högre klasser i hoppning. Och om du tipsar mig om en d-ponny, som jag fastnar för, så vill jag kunna ta hem den på prov.
Men jag har ingen bråska att hitta en ny ponny :)


Kommentarer
Postat av: R

Jag är ju inte riktigt säker på om jag vill sälja, men Pix kanske är intressant annars? Efter SM då förstås :)

2012-05-26 @ 19:22:58
URL: http://soreca.blogg.se/
Postat av: SSI

Jag har ett sto, Laleh, hon är 148 cm. Jag vill gärna sälja henne, mejla :)

2012-05-26 @ 20:50:00
URL: http://stallssi.blogg.se/
Postat av: Neiwada

Har ingen D-ponny men jag har en häst. Golden Line!

Han är 3 år, hingst avkomma till Wonder. Wonder har enorm hoppkapacitet så han kommer säkert gå långt inom hoppningen!

Han är ju då ingen d-ponny men du kanske är intresserad ändå? Han är ännu inte slutmätt men blir ca 160 så då har du ju att växa i :-) Har precis börjat sitta på han i skritt och trav. Ska snart börja galoppera och börja själva inridningen!

Kram Neiwasa

2012-05-26 @ 22:40:20
URL: http://stallneiwada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0