svar på en kommentar jag fick för ett tag sen

s ([email protected]) om Ridit Lolli:
Hej! vad bra att du gillar Lolli.som jag ser det, så gillar hon dig också riktigt mycket!
hahah det går nästan alltid bra i dressyren efter som att hon har tävlat SM ;) men det beror ju på ryttaren också, och det ser suuuuper bra ut när du rider! (Y)

kommer du till bloggträffen? skulle vara kul!
och en ny header skulle inte vara helt dummt nej.

kram S från Soreca


Sv: Hej! ja det funkar jätte bra med lolli, en gullig liten ponny! :) jag vet inte om jag kan komma på bloggträffen, men bor inte så jätte långt ifrån göteborg. Men vi får se! :)

  kram hjerpe stall

Kommentarer
Postat av: Custens lufthästar

Kommer det nya lufthästar snart :)?

Längtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar! :D

2011-10-13 @ 17:07:33
URL: http://stallcustens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0